älskling & syster

hej alla sötaa,  jusst nu kollar vi på film jag o ida, och vi har ätit lite frukost, vi kollar på "American Pie" (Y) hhaa, ida kollar på filmen, men iinte jag, elr typ ibland, jag sitter mest vid datan (a) för att chatta lite med syster, för jag ska vara med henne idag, oxå ska jag kanske vara med sebbe m.fl. :)  men idag kommer jag kanske inte kunna prata med anton i tele, eller jo.. om jag ringer hem till han så klart sedan på kvällen ;) hhaa (aa) men jag kommer iaf typ smsa med liinuzz, för jag o carro ska kanske vara med han imorron, men vi får se.. aja, snart ska jag fixa mig för jag ska ju hem till carro sedan, och ida ska kanske vara med Kristian idag, så vi kanske kan ta samma tåg, men vi får se ;) aja, skriver väl kanske ikväll, om det inte blir så att jag sover hos min syster, tror att det kommer bli så eftersom jag ska vara med henne imorron oxå, men vi får som sagt se hur det blir ;) aja annars bloggar jag imorron oxåå ! :D
     puss puss, och extra stora till min ida, för att jag har haft en underbar dag/kväll ( a ) <3

Kommentarer
Postat av: ida

tack själv gumman!

de va såååååå mys! <3

2008-08-23 @ 13:54:53
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0