caroliine, §

               IGÅR;

hejj alla sötnowsar :*
idag och igår har jag vart med min syster caroline, jag sov hos henne, aja men igår skulle vi vart med sebbe men det blev inte så, och idag skulle vi vara med en annan, men det blev inte så heller, men vi hade roligt endåå ;) aja, typ på kvällen köpte vi godis, oxå gick vi ner till lilla parken vid henne, men det var ganska mörkt, men jag dansade lite, hhaa (Y)
som vanligt när man är.. eeh ja, ! och hennes pappa hörde iaf oss enda hem till dom :O hha, snacka om att vi lät då, ;)
aja, sedan när vi gick in så spelade vi lite data, och kkollade på film, it is good (Y) hhee ;)
 
    IDAG;

japp, idag var jag ju oxå med carro, och vi gick runt lite, vi åt frukost vid typ 14.00 (aa) men aja, så kan det vara ibland ;)
sedan gick vi ut lite, och vi skulle träffa sebbe idag igen, men han är ju som han är. så han typ sprang o gömde sig elr jag vet inte vad.. men ngt gjorde han när vi kom, men skit i han... annars har vi mest vart i lilla parken idag oxå, men inte sjungit elr dansat iaf, hhaaa ;D aja, när vi var där så såg jag min pappa åka förbi, så jag ringde han och då skulle han till hans kompis och hämta lite hö till min kanin, och då följde jag o carro med han för vi hade ändå inget annat att göra ;)
aja, sedan när vi var på väg hem så sjussade vi hem carro, o jag åkte hem till mamma ;)
    och nu sitter jag bara vid datan och chattar lite, jag chattar med den coola igen ;) aja, jag kanske ska ringa anton sedan idag igen, men vet inte ;) (aa) annars ska jag inte göra ngt spec, ska äta lite godis iaf, ;)
 men jag skriver väl imorron oxå, men inte lika långt tror jag ;)  hhaa, puss puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0