LISEBRG ! :D

hejj, !  i onsdags åkte jag till göteborg med några från vege ;D det var as roliiigt! men när vi kom till vandrarhemmet så gick vi sedan ut och åt lite, sedan gick vi till vandrarhemmet igen.. och på kvällen sov vi likssom typ ingenting, jag sov typ 3timmar, och på torsdagen skulle vi på lisebrg :O men jag var typ endå inte trött, fast killarna kom in och väkte oss kl 06.15 :O ajaa :P sedan på torsdag så var vi då på lisebrg, det var jätte roliigt, jag vann lite gossedjur (aa) oxå åkte vi massaaa.. men den bästa är ju endå.. ööh, typ många, elr iaf balder & kanonen ;) men alla är ju roligaa :D aja sedan åt vi oxå där inne, vi var där på lisebrg från kl 11.00 till kl 23.00 ;D alltså från dom öppnade tills dom stängde, det var as roligt juuu :D <3  aja, nästa natt var vi helt slut, alla somnade typ på 5minuter, för vi fick endå inte gå ut från våra rum typ till killarna elr ut och se på tv, för vi hade sprungit lite i korridoren natten innan, så vi fick lite klagomål :/ hhaa (Y) (a)
aja, men det var skönt att sovaa ;D  sedan på fredagen gick vi till univärseumet (stavning) men det var ganska roligt där, efter det så gick vi och shoppade lite, det var endå bästa på hela den dagen (Y) :D  sedan typ kl 17.00 skulle vi åka hem igen.. typ alla var lite trötta o så, men ingen sov typ på tåget,. alla vi satt typ o snackade ;D det var mysmys (a) <3
aja, oxå blev det så klart fel på el kablarna, så tåget stannade i gnesta, och kunde inte åka vidare, så igentligen skulle det typ ta ca 2 timmar innan det kunde åka vidare, så alla vi ringde efter mamma & pappa som hämtade oss, men jag o anton åkte med nyberg hem, :)  men det gick ju braa :D    aja, när jag kom hem gick jag o la mig.. !
      tack för tre underbara dagar i göteborg, det har vart bäst ! :D <3


Kommentarer
Postat av: jd ♥

dagarna var helt underbart bäst!♥

2009-01-18 @ 18:41:49
URL: http://ffjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0