skolan & mariiiaa §

hejsan, idag har jag vart i skolan, vi har haft idrott oxåå, och vi skulle typ springa och ha typ fråge sport, hhaa.. vi skulle svara på typ frågor om OS :P  o jag var med ida,anton och sebbe, o vi hade 6/8 rätt (Y) aja, annars har vi inte gjort så mkt i skolan, ;) jobbat lite som vanligt -.- hhaa, men endå ganska roligt att komma igång med alla arbeten :P (aa)

aja, typ klockan 15.00 ska jag vara med maria, vi kommer väl typ gå på stan elr ngt ;) för jag behöver iaf köpa lite saker till imorron, för imorron med skolan ska vi till stockholm ;) :D

kyss & smek  alla sötnowsar :*

Kommentarer
Postat av: ida

puss på dig med :*

2008-08-25 @ 14:51:26
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0