snackade i tele med den coolaa ;D

hejsan, idag var jag och ida på stan, vi gick runt lite, och ida köpte lite kläder oxåå (: sedan gick vi och fikade, vi fikade inne på kringlan, för ingen av oss hade fikat där förut, så vi "invigde" det cafèt (a)  aja, och sedan började det regna så mkt, så vi gick till bussen och åkte hem.. aja på kvällen gick jag på bio med min pappa (a) vi gick och såg på "Love Guru"  det var ju faktisgt bra tycket jag :) (Y) och det var bra att det satt en snygg kille nedanför oss, (aa) aja sedan gick vi runt lite på heron city, men så åkte vi hem och då skulle jag möta ida, men jag åkte hem till henne istället, aja när jag kommit till henne så gick vi hem till mig , för ida ska sova hos mig inatt, det ska bli mysigt :) hhee, och nu på kvällen har jag typ pratat med Anton Bergman hela kvällen, men så skulle han lägga sig, för han skulle upp tidiigt imorron, men aja, ska typ kanske ringa han imorron oxåå (a) :) men vi får se, men imroron ska jag iaf kanske vara med syster, o sebbe för en gång skull ;) (Y) men jag ska ringa henne, så vi får se vad som blir bestämt imorron som sagt ;) men snart ska vi typ kolla på film, och det kommer väl typ bli ngn American Pie elr ngn annan braa (Y) hhaa :)  aja, men jag skriver väl imorron oxå,

 kyss & smek  godnatt 8)

 - muums (aa)

Kommentarer
Postat av: ida

hihi, du skrev mkt aja såg jag ;)

HAAAHAHAHAAHH! tack för ikväll/inatt! :)<3 de va mys!

2008-08-23 @ 11:32:04
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0