stan, bio & syster <3

hejj, idag var jag först på stan med min kusin agnes (: vi köpte inte så mkt, för vi var bara på stan en timme.. men sedan kl 15.15 var på bio med maria, vi såg på Mamma Mia, den var ju as braa :D (Y)  en film jag räckomendrar ! :)
aja, sedan chattade jag med caroline (syster) och vi skulle vara en stund, men det blev så konstigt, för vi gick typ om varandra i en timme, men sedan ringde jag henne.. och allt blev bra igen, oxå var jag med henne tills kl 21.30 och då skulle vi gå hem, ;) men jag ska iaf vara med henne imorron,  och det kommer bli roligt hoppas jag ! :D
men nu ska jag sova, är typ lite trött.. men bloggar säkert imorron oxåå, puss ! <3
äntligen fick jag träffa min lillayster ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0