dagens outfit


rosa/svart ranndig tjocktröja - i oslo ngn stans (a)
rosa linne - jc
svarta leggins - indiska


nu är jag hemma igen, har vart med monita och kollat på hennes dans, men efter skolan gick jag bara hem.
aja jag orkar inte skriva så mycket nu.. idag har jag som sagt vart på dans och i skolan, det var roligt att kolla på dansen, för den var rätt cool ;)  men i skolan var det segt som vanligt, hade prov det gick väl sådär.. men får se vad man får för betyg! annars har dagen vart bra tycker jag ! :)  pappa har fixat fribiljetter till mig så jag och maria ska gå på matchen på lördag, det ska bli så roligt! :) <3  men snart ska jag fixa mig inför kvällen, är rätt trött.. men vi hörs kanske imorogn får se.. för efter skolan går jag hem till mamma och internett funkar tydligen inte och sedan har jag ju dans kl 17 -18, men vi får se vad som händer, annars skirver jag säkert på kvällen!  puss sötnosar :*    roligt att ni kommenterat mkt (a)

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha förstår det x'D

2008-12-05 @ 16:33:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

awhhhh Va gullig du är:]

2008-12-05 @ 18:23:37
URL: http://mynameisporsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0