DECEMBER !



godmorgon, asså förlåt för att jag inte bloggat nu på ngn dag, men har inte haft tid eller lust.
aja, igår var jag och mamma i Haninge centrum med min kusin, sedan gick vi hem till henne och fikade.
jag köpte ingenting, hittade inge spec, medans min kusin köpte på sig mkt ;)
men nu sitter jag här vid datan och äter frukost, snart ska jag sminka mig och sedan gå till bussen..
och idag är det första december! :)  yes, första luckan ska öppnas snart också (a) jag älskar choklán i kalendern (:
men nu måste jag logga ut , men vi hörs väl senare, och efter skolan ska jag till skopunkten med mamma, så jag kommer inte blogga först senare idag!   puss cute :*   23 dagar till jul!

Kommentarer
Postat av: karro

okej ;) vem vill du ska vinna idol? :)

2008-12-01 @ 19:05:15
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: N E L L I

Haha , kaay! han e söt ;)

2008-12-01 @ 19:16:35
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0