finalplatserna avgjorda !



hhe, ursäkta men jag höll på att glömma bort att blogga, tänkte nyss fixa mig inför kvällen (a)  jag vet inte riktigt vad jag ska säga om finalisterna, Kevin & Alice var helt enkelt värda en plats i finalen enligt många! jag tycker det var jätte synd att Robin åkte ut, men som jag sa förtut så fick han inte så bra kommentarer det kan bro på de, så därför röstade väl inte så många på han..  hur som helst, nu är det avgjort vilka som kom till final nästa vecka, missa inte finalen! :)  men nu ska jag forsätta att fixa mig inför kvällen, ni får ha det superbra så hörs vi imorgon & då ska jag på matchen med maria, ssk - frölunda ! :D  vilka ska dit mer än oss? ;)    puss sov gott :*


Kommentarer
Postat av: Maritza

Robin är bäst :) <3

2008-12-06 @ 19:48:20
URL: http://mitzyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0