FREDAG !



cute, nu är jag hemma, skolan var bra idag men höll på att missa bussen på morgonen :o aja, vi hade svenska, matte & so, det var rätt roligt idag i skolan, för på son spelade vi sim city, på svenskan kollade vi klart på E.T , han som "heter" E.T är så j*vla sööt, fast han är utonjording (a)  aja och på matten snackade jag mest med kompisar ;) hhe!
efter skolan gick jag hem till mamma, sedan åt jag och packade väskan och åkte till dansen, idag var det extra roligt för vi skulle vara uppdelade i grupper och komma på egna danssteg :)  efter dansen gick jag & maria till coop, hon skulle köpa godis och jag köpte en dricka :) sedan åkte jag bara hem & kl 20 ska jag kolla på idol :) hoppas att Alice elr Kevin åker ut, för Robin är bäst av dom (Y)  vem tkr ni ska åka?  vi hörs senare efter idol, puss puss :*  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nae inge.

Idag blir de fredags mys:]

2008-12-05 @ 19:59:37
URL: http://mynameisporsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0