grattis mamma :)


hemma igen, eller har vart hemma rätt länge, slutade tidigare idag, men orkade inte blogga förut! nu sitter jag här framför tvn som vanligt, jag ska snart baka med mamma, det blir pepparkakor eftersom mamma fyller år idag :) efter vi bakat ska vi väl bara ta det lungt, ska inte göra något spec idag.
imorogn slutar jag typ vid 12 och börjar 10.30 ska kanske till skolan tidigare, vi måste jobba so, men får se ! annars blir det bara skola 1 timme och 30 min :) skööööönt!  ska dra och baka nu, hörs senare, bye cute :*

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha va soft! Vad såg ni på för film?



Grattis till din mamma :D

2008-12-09 @ 16:48:04
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Maritza

Svar: Ja det ska bli jättekul ;D

Okej hoppas du får det du önskar dig då ;)

Vad roligt, vart ska du åka då? :)

kramkram

2008-12-09 @ 18:44:08
URL: http://mitzyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0