julpyntat ! :)


nu är jag klar med allt jag skulle göra idag, först bakade jag & mamma pepparkakor, sedan åkte jag & pappa till coop för att titta på mobilen jag ville ha, men den var slut :/ 
och efter det julpyntade jag & mamma lite :)   fast ingentligen tycker jag det inte känns som jul eftersom det inte är någon snö ute, men det får vi hopaps kommer snart!
snart ska jag & mamma fika lite och sedan ska jag kolla på tv, idag behöver jag inte lägga mig tidigare, eftersom jag börjar 10.30 imorgon :) 
jag skriver säkert imorgon innan skolan, vi hörs mina vänner,  ciao!
hhe, tomten på bilden som Lasse Åberg har ritat, har vi på massa olika glas ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jadu, en hel massa! :P

Men du kanske såg den där listan jag gjorde igår tror jag det var. Sen förutom det, Dannys skiva, Idolboken (jag är sån nörd x) ) smycken m.m. Ska jag skriva upp allt så får jag sitta här i en evighet x)

Sj då? <3

2008-12-09 @ 20:57:55
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0