mys & bio! :)

sötnosar, nu är jag hemma..  har vart med kompisar idag, vi var hos en av dom & kollade på film scream 3, det var mysigt fast läskigt ibland (aa)! 
kunde dock inte stanna så jätte länge, skulle på bio med mamma kl 18.30 så jag åkte hem med 17.50 bussen.. men vi hann endå vara i ngra timmar ! det var ju roligt endå :)


var då nyss på bio, gick och såg " Vi Hade Iallafall Tur Med Vädret Igen" den var rätt bra faktigst, dom är roliga som spelar filmen! men alla som var med i första filmen var inte med nu, det var synd.. men den var ju endå roligt & bra! (Y)
efter filmen tog vi bussen hem & jag gick o satte mig vid datan direkt, som vanligt :P
ska snart packa, för imorgon bitti kommer pappa & då åker vi till norge! det ska bli grymt roligt, men jobbigt att åka dit ;)
vi hörs nog inte mera ikväll, & hinner inte blogga imorogn bitti, så vi får höras när jag är i norge, vi har ju internett & data med oss (Y)  puss & ha det bäst sötnosar! :*


Kommentarer
Postat av: bella

Ja, det händer mycket under jul och nyår för mig.. Jag ska ha det mysigt, umgås med mina underbara vänner och familj. Sen ska jag till stockholm och shoppa med en kompis och övernatta där.

dusjälv?

2008-12-19 @ 22:38:27
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet inte riktigt vad jag önskar mig, en perfekt jul kanske? :) själv?

2008-12-20 @ 17:35:42
URL: http://jessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0