ONSDAG! :)


kmr den bli min nu? :)

sötnosar, är hemma nu, idag var nog den bästa skoldagen på as länge! vi pysslade hela dagen, så j*vla skööönt! jag var mest med carro i skolan, vi gjorde ljus, armband, grytunderlägg, hjärta till att hänga upp & en liten typ kruka men som vi ska ha ljusen vi gjorde i :)  gjorde inte så jätte mkt kanske, men hann med rätt mkt endå (a) ! tänkte ta ngt att dricka nu, sedan ska jag väl kolla lite på tv elr ngt! sen typ kl 15 kommer mamma hem, då ska vi åka till onoff och köpa mobilen jag ville ha förut, hoppas den finns i rosa (aa)!  senare ikväll är det ju skolfesten, jag ska ju dit med jessica gmn, men jag är osäker om jag ska ha klänning elr kjol på mig? vi får se, måste bara hitta klänningen, vet inte vart mamma har lagt den!
aja, men vi hörs senare tror jag, får se om jag orkar blogga lite innan jag drar till festen elr onoff! annars hörs vi imorogn, eftersom festen slutar 22.30 (Y)  puss & ha det bäst! :*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det gamla vanliga med andra ord, sånt man behöver :)

Tack så mkt!

Ikväll ska jag julbaka med en vän :) du då?

2008-12-17 @ 14:33:55
URL: http://www.mrmrs.se
Postat av: F E B B

HAHA! jo =)



idag ska jag gå klart i skolan, sen vara med en kompis! dudå sötnos?

2008-12-17 @ 15:13:04
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: bella

Ja det tror jag också!

Jag ska plugga matte, har prov imorgon. Sen ska jag bara ta det lungt! :)

2008-12-17 @ 15:52:54
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0