snö!


cuties, nu sitter jag och äter frukost vid datan, har klätt på mig men inte fixat mig ennu! snart är det skola då, ush, orkar inte! ska ha betygsprat om svenskan, det kmr gå dårliiigt :/  aja, får se hur det går. försästen om ni bor i södertälje kanske ni har sett att det har kommit lite snö här! jiippii :D gud vad jag har längtat efter snön :)  och nästa vecka ska vi fita "lille jul" med mamma, för vi är i norge på riktiga jul, det är rätt bra att ha skillda föräldrar ibland, för då får man extra mkt, och jag firar alltid 2julafton! (a)  aja, vi hörs efter Ikea idag,  kyssar !         Vad tycker ni om att det har kommit lite snö? :)

Kommentarer
Postat av: ERIK

vi har fått ganska mycket snö under natten :)

2008-12-11 @ 11:46:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha okej :D Samma här.

Jag gick på stan idag och hitta en sjukt fin klänning/tunika som jag verkligen ville ha, pappa bara "Men köp den så kan du få den i julklapp" haha! Så nu är den inslagen och fin :D

2008-12-11 @ 18:30:29
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0