MÅNDAG!


bara massa regn hela tiden, kan det inte snöa snart? :/

är hemma, har ätit och kollar jusst nu på tv och sitter vid datan! i skolan idag gick det bra, vi hade matte, spanska och idrott, fast det var rätt tråkigt på idrotten för vi körde spökboll.. aja, nu ska jag forsätta sitta vid datan och kolla på tv, sedan ska jag plugga lite! och imorogn har vi tydligen ett oförberätt prov på biologin :o kmr få ig på den! men man får hoppas att jag klarar det ;) vi hörs kanske senare om jag orkar blogga, känner mig inte sepc bloggsugen.. , puss cute! :*
jussdet, imorgon fyller mamma år, måste gå upp tidigare och sjunga.. hahah !  (a)

Kommentarer
Postat av: ERIK

ja båda är ju så grymt duktiga! :)

2008-12-08 @ 16:56:56
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Maritza

Svar: hehe okej :P

Ja det va skiitbra att Markus vann :D haha..Han va ju bäst! <3

2008-12-08 @ 18:19:08
URL: http://mitzyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0