festen + lillejul :)

förlåt om jag inte bloggat ngt sen igår, men skriver om allt nu! :)

GÅRDAGENS SKOLFEST: skolfesten var kanon, det var så otroligt roligt! vi dansade, sjöng karioke & snackade mkt! :)
jag var med becca, rossi, mikaela m.fl. där ;) har igentligen inte mkt att skriva om den.. jussdet ,hha. efter festen smällde ngra killar en raket, det var kul (Y) hihi.


SKOLAN IDAG:  idag i skolan hade vi stäning hela dagen! :o det var jobbigt, men endå soft.. för man behövde inte göra så mkt endå ;) vi slutade efter lunch idag oxå! toppen (Y) sedan när vi slutat skolan åkte jag till onoff för att idag köpa mobilen, mamma gjorde det inte igår, men nu har jag den! (a) jag gick oxå in till jysk & köpte två julklappar till mamma! :)

 
EFTERMIDDAGEN:  nu på eftermidagen har vi haft "lillejul" jag, mamma, agnes & david.. först åt vi sedan snackade vi, & nyss öppnade vi alla julklappar ;) jag fick perfym, mascara, strumpor & lite mera.. fick inte så jätte mkt, eftersom vi får mera på riktiga jul! ;)


men nu sitter jag bara vid datan, ska typ fixa lite med min nya mobil & fika lite ;)
men vi hörs senare, måste sätta mig vid datan vid 19.00 oxå,för då skulle jag skicka ngra bilder till en kompis!
ni får ha det bäst tills vidare, ciao cuties :*

Kommentarer
Postat av: bella

jasså, och den är bra? :)



Jag ska umgås med kompisar, blogga, shoppa, festa, åka skidor och vara i Stockholm :)



dudå?

2008-12-18 @ 21:57:53
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: FEBB

najnajs! idag så sä det sista dan i skolan!!! yaa :P

2008-12-19 @ 08:02:39
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men det är ju skönt det med :)

Jag ska till Idre och åka skidor i två veckor Fira jul och nyår där! :)

2008-12-19 @ 11:06:49
URL: http://www.mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0