ikea & heron city


hemma igen, först gick det bra i skolan och sedan åker vi till Ikea dåra, det var jobbigt att åka dit, men roligt där, man hittar alltid saker där, hha! :) vi hade typ bara 2timmar på oss, vi trodde vi inte skulle hinna, sedan var vi klara då tittade vi på klockan, och den var bara 18.00 :o  så vi gick till Heron City in på Media Markt! jag passade på att kolla efter mobil, men hittade ingen spec under 1000kr.. efter de gick vi till Hemtex, tittade lite och där köpte jag en julklapp till min kussin, hon var oxå med dit, men hon & mamma var inte med in i affären jusst då ;)  efter Hemtex skulle vi dra till bussen och åka hem igen.. ush det känns låångt med bussen, fast det bara tar ca 30 min ;P 

nu ska jag forsätta kolla på tv och äta lite nysoppa :) efter de tror jag att jag ska börja göra mig iårning för kvällen, för jag orkar inte sitta uppe längre, men vi hörs imorogn.. då ska jag kanske på stan efter skolan med Maria, köpa lite flera julklappar, efter de har jag dans, så vi får se om jag bloggar efter skolan eller inte.. men vi hörs iaf ngn gång imorogn, puss & sov gott cuties! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0