idol paus !



nu är det paus i idol, orkar inte kolla på "Nyheterna" så jag satt mig vid datan ist ;)  asså idag var idolerna verkligen knäckande, dom visade vad dom kunde, trots att jag tycker att Robin kunde ge lite mera, men han är jätte bra endå, jag vill säga att Alice ska åka ut, men jag är osäker.. alla tre vad skit bra idag, så det är verkligen svårt att välja en man tycker ska åka ut! men om man måste välja en som jag tror åker, så är det kanske Robin tyvärr :/ jag vill inte att han ska åka, men eftersom han fick rätt dårliga kommentarer av juryn så kanske han åker, men vi får hoppas att han inte gör det, så alla ni som gillar Robin, rösta på han, för han behöver allas röster ikväll! nu ska jag inte skriva mera, utan vi får se hur det går för idolerna senare, men vi hörs ju efter idol också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vet inte riktigt men kanske Robin.

2008-12-05 @ 22:59:22
URL: http://mynameisporsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0