plugg,plugg,plugg!


nu tänker ni säkert varför har jag inte bloggat idag.. nu ska ni veta att mitt internet har inte funkat på hela dagen :/
har försökt fixa det, men det gick inte! aja, det var fett soft i skolan idag, hade spanska & so hela dagen.. eller hela &  hela, började ju 10.30 men var i skolan typ 10 och sedan gick jag hem 15.00 för vi jobbade på en uppgift på son som man skulle lämna in idag, våran grupp var inte helt klara ;) men det gick fintfint sedan! :)  efter skolan gick jag hem, jag satt mig och kollade på tv sedan pluggade jag lite, oxå har jag bakat idag faktigst, men det blev inte lyckat, skulle baka chokladbollar men vi hade inte margarin och det stod att man kunde ha smör, men det blev inge gott :/ så jag slängde allt, hahh! :P    aja, snart är jag klar med läxorna och ska snart lägga mig, är rätt trött, men ioförtjej börjar jag 09.10 imorgon, skööönt! :) men nu ska jag forsätta plugga !  vi hörs kanske imorgon bitti, annars hörs vi senare imorogn, för jag ska till Ikea med mamma & kussin :) vi kommer väl gå lite på Heron City oxå! ;)   puss sovgott :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0