färgat håret + ny header

 
ursäkta bilden, lite kontig kvallite :P

hejsan, jag vet att jag är dårlig på att blogga nu för tiden, men jag orkar inte blogga hela tiden!
aja, hur som helst har jag ätit och pluggat lite idag, och jag har färgat håret oxå, blev rätt nöjd faktigst (Y)
men nu ska jag inte skriva mera utan ska fixa om min blogg, som ni säkert märkt ska jag byta header och jag ska byta till den rosa (:  tack carro för att du gjorde 2 header till mig, dom är så fina och gulliga :) <3 
vi hörs imorgon antingen på morgonen för imorron börjar jag 10.30 eller efter skolan!   ciao & sov gott :)

Kommentarer
Postat av: karro

snyggt ;)

2008-12-02 @ 21:48:08
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0