<3

hejsan, nu sitter jag o chattar lite.. jag är med min älskling, beccaa <3  vi sitter vid varsinna datorer o chattar lite, fast inte med varandraa, ;)  aja, nu har min kanin oxå kommit till mamma, det blir skönt.. (:   men nu på kvällen har jag inte gjort så mkt, jag har vart med becca, det är ju skojjigt, hhee ! :) <3 o imorron ska vi vara med jennifer oxå, vi ska sova hos becca o hyra film o äta godis o sånt, bara mysaa, o det kmr vara FF hela natten, fett skönt ju ! :D hhaa ! ;) så vi kmr typ vara uppe länge, tror jag iaf ;)  aja, ska ringa henne imorron.. men nu ska vi typ chatta lite till, sedan sova tror jag ! (:
                                   puss o hej, saknar dejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0