ÄLSKLINGEN ! <3

jag älskar henne otroligt mycket, det går inte att beskrivaa ! snälla jennfier, kom hem NU ! :'( § jag orkar inte väntaa..
allt känns tomt utan dejj, det känns så jobbigt att veta att du är jätte långt ifrån mig och inte kommer hem på längee ! :'( §
jennifer, jag vill att du aldrig glömmer mig, elr våra underbara minnen tillsammans, för det kommer iallafall inte jag glömma, aldrig någonsin glömmer jag det ! och inte dejj heller, för du är en sådan speciell person så man kan bara inte glömma bort dejj gumman, du kommer alltid finnas i mitt hjärta, där du ahr en egen plats ! <3
jennfier, lämnar du mig, lämnar jag allt ! för utan dej är jag ignentiing! glömm inte det ! :'( <3
                                               jennifer linn persson, i miss you baby :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0