är med älsk, <3

hejj, nu är jag med min älskling. vi har vart på stan hela dagen, igentligen skulle ju vi gå hem till henne, men ingne av oss orkade, så vi var bara på stan och kollade runt (:
idag shoppade vi inge spec, elr joo.. två varsinna glassar med topping på doonken :D § (a)
jag älskar dom glassarnaa ! :D §
men när vi hade vart på stan så gick vi till Dahlparken (stavning?) och vi gungade i en kina gungaa :D
det var några killar där, i typ 12års åldern som kollade på oss hela tiden, och när vi skulle gå hem så frågade en av dom om dom kunde få våran msn, och vi sa "Nej, den är inte tills för småbarn ! "  snacka om att dom blev knäckta ! :D
sedan så gick jag och carro hem till mejj, ! och nu så sitter vi vid varsinna datorer och bloggar, ska snart äta oxå !
                                                        puss puss, älskar dejj caroline ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0