BIO <3

hejj, snart ska jag till jennifer, för vi ska gå på bio på stan, vi ska kolla på "Kungfru Panda" (stavning) :D <3 det ska bli så himla roligt, för jag har inte sett den, hha ! ;D (a)  o jag tror att oliver (jennifers kompis) oxå ska med, känner inte han så bra, men ajaa.. det blir ju säkert roligt endåå ;)  har fixat mig o så.. så jag borde gå snart, för bussen går 17.53 från mig, o är vid centralen kl 18.00 o bion börjar kl 18.15 så vi får springaa ! ;D  men vi hinner ju säkert, ;) ska oxå köpa lite godis där på stan tror jag.. för hinner inte köpa nu. men aja, jag ska typ logga ut från datan nu för att hinna med allt jag måste göra innan jag ska gå, :)  men jag skriver väl typ imorgon eller något, ! hoppas filmen är braa ;D 
                       puss puss, !         - älskardejj jennifer allra mest, bästavän ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0