BLOGGEN :D

hejsan alla sötnosar,<3

idag var jag med maria, vi gjorde milkeshacke (stavning)  det var jätte gott (:
oxå tittade vi lite på tv, annars gjorde vi inte så mycket.. ca kl 16.00 så kom pappa o hämtade mig, vi skulle åka till Jula oxå gick vi in en sväng på rusta (a) ;) efter så åkte vi till pappas jobb och skulle mäcka med båten..
asså shit vad det regnade då, men tur att vi var inne, för jag hade bara linne och ett par korta shirts på mig,för på dagen var det ju sooligt (a) :P  efter vi hade mäckat lite så åkte vi och åt, och det var david ( min bror) som betalade maten, ;D
vi åt hamburgare med pommes, gott gott ;) 
  sedan åkte vi till baka till pappas jobb, så nu är båten klar, och imorron blir det åk med den :D 
 jaja, har inte så mkt mera att skriva, nu ska jag typ ta ut min kanin..
       ps; jag o maria har en blogg; http://vialskarchoklad.blogg.se BESÖK :)

                    puss o hejj, <3        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0