='/

caroline, vad är det som har hänt.. varför är du så sur på mig, o du vill likssom inte ens prata med mig ?!
varför ? jag förstår inte.. blev du sur för att jag skulle vara med sebbe o dom, för det värkar iallfall så ?!
o du säger att du inte är sur, men varför vill du inte snacka med mig då ?! :O  asså jag vill inte vara ovän med dej, det är ju bland det sissta jag vill i livet.. men nu är det tydligen så, o kommer säkert vara så länge, eftersom hon inte pratar med mig längre ! :'(   men det är ingenting jag kan göra, hon får väl höra av dig när hon vill, men jag kommer iallafall inte bli som förut igen, det är jag nästan säker på ! ='/    men men, jag får väl trösta mej med att jag har en underbar b.vän ! <3
men jag vill bara säga att jag kommer alltid  älska dejj mest caroline, jag älskar dej så otroligt mycket, det går inte att beskriva dej med ord, <3 jag är ingenting utan dej caroline, jag känns inte hel utan dej !  =/ <3
men vad som än händer, så kommer jag alltid vara din syster ! <3 


Kommentarer
Postat av: Caroline

:'(

2008-07-21 @ 14:29:03
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0