FF ! (:

hejjjsan ! (:
nu sitter jag vid datan lite, är med becca,carro o nadde.. dom ska sova här (: för mamma är hos beccas pappa o sover, så det blir ju iaf FF, (: men jag vet inte riktigt om det kmr bli så mkt roligare än vad det brukar, men vi ska ju typ kolla på film sedan tror jag.. men jag vet inte riktigt, ! aja, ja o becca har vart ute lite idag, men jag kom hem typ 20.30 förut när jag hade vart o kollat på bio.. oxå var vi tvungna att vara inne kl 21.30 :O men ja o becca gick ut typ 22.00, hhaa ! så ja o mamma blev osams.. men aja ! orkar inte bry mig !  men snart ska vi vä kolla på den dära filmen, men jag vet ju inte, kmr säkert smsa mkt med min älskling jennifer när jag är med becca, ! om vi inte kommer göra ngt roligt så klart ! aja, skriver ju imorron oxåå, o då kanske jag ska vara med jennifer på dagen ! (: det ska ju bli roliiigt :D <3
                                          puss puss,  och en extra stor till jennifer, min bästavän ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0