FÖRALLTID ? <3


carolineschöffel, jag kan inte leva utan dejj, jag vill tillbringa rästen av mitt liv med dej gumman ! jag kan inte tänka mej att leva utan dej, det skulle inte vara samma sak.. då skulle mitt liv inte vara lika roligt och underbart. alla minnerna med dej betyder så otroligt mycket för mej, och det gör du oxåå.. du är en av dom personerna som är det viktigaste i mitt liv, du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer. jag kommer ihåg varända liten sak vi har gjort tillsammans, och dom saknerna kommer jag aldrig att glömmaa.. vi är så lika men på något sätt så olika, men det jag är tacksam för är att du väljer jusst mig, du väljer att vara med mig och vi har lovar varandra att alltid finnas där om det är något, och att aldrig lämna varandra och så ska det få bli, eller? <3 vad som än händer så kommer iallfall jag aldrig lämna dej och jag kommer alltid finnas är för dej syster <3 jag vet att man inte kan beskriva dej med bara små ord, men man får färsöka så gott det går. nu kan man tro att vi inte är vänner, men så är det inte.. det kommer alltid vara vi, eller? jag hoppas att vi aldrig kommer skiljas, du och jag hand i hand livet ut, right syster ? <3  jag älskar dej mest,det går inte att beskriva !
syster, jag är ingenting utan dej, glöm inte det ! <3         /. din renate <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0