GRÖNAN ?

Hej, jag kanske ska till Grönan med min älskling Caroline på onsdag, men hon har inte pratat med sin mamma eller pappa om det ennu, utan det är bara jag som har pratat med min mamma, oxå har hon och jag pratat om det, men hon skulle prata med sina föräldrar idag.. hoppas hon får, skulle JÄTTE gärna vilja åka dit med henne, ;D §

Men nu sitter jag iallafall vid msn, bloggar och kollar på tv, det ju Jönnsonligan på tv ;) det är ju roligt, hahha xD §
men så väntar jag på att Caroline skulle logga in på msn, och skicka lite bilder från idag, och då kommer jag skriva lite om vad jag har gjort idag.. men det kommer väl snart, eller så kommer jag skriva om det imorron..
          puss o hej alla sötisar ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0