MYSIGASTE ! <3


hejj, idag har jag vart med caroline, hon sov hos mig.. på kvällen spelade vi TheSims2, och vi la oss typ vid 02.00 elr ngt ;) på morognen dagen efter så "lekte" vi en lek, carro.. "I rulling down"  hahhaha ! ;D jaja, på dagen sedan så gick cyklade vi hem till carro, för vi skulle sedan till Eklunsnäs och bada lite.. när vi kommit till carro så blev hon osäker att hon inte ville med att bada, eller hon ville, men det gick typ inte för henne, och jag tänkte "åh nej:( "  men tillslut så åkte hon med iallafall :D <3

och på Eklunsnäs så badade vi oxå gick vi och köpte en glass, vi satte oss där vid borden utanför Kjosken, och åt glassen.. och där var den en KONSTIG mann, som sjöng och spelade guitarr.. carro, sjöng han bra elr ? :P    "sommar tider he hejj sommar tider"  hahahhahaha, snacka om att vi skrattade åt hans sång och miner han gjorde.. och sedan så gick vi tillbaka till staranden och gungade, och då stog han där själv och spelade och sjöng.
efter en stund så åkte vi hem, och då var klockan typ 20.00 !
 och carro skulle logga in på msn, men hon gjorde inte det, och jag satt och väntade.. men tillslut orkade jag inte längre.
                        carro, tack för en mysig och underbar kväll ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0