NORGE <3

Hejj ! :)  nu sitter jag vid datan, har vart med rebecca idag, hon sog hos mig.. oxå har jag så klart packat lite, igentligen skulle jag kanske vara med carro idag, men hon skulle till stockholm o då kunde inte jag följa med, för  jag skulle inte hunnit allt då.. men aja, får väl vara med henne när jag kommer hem iallafall, <3 saknar henne fett mycket.. ! §
aja, men nu ska jag typ lägga in låtar på min MP4 oxå ska jag packa lite till bara.. oxå ska jag lägga min tidigt idag ! ska upp typ 07.00 imorron ! :O kmr ju typ inte komma upp.. men kan ju sova i bilen sedan iaf (: imorron ska jag som sagt till norge, det ska bli underbart ! :) saknar alla kusiner sjukt mkt <3 jag kommer vara borta i 2vekor, så ni kan inte smsa elr ringaa mig från o med imorron typ vid 16 eller ngt? men caroline o jennifer, smsar er när jag åker över gränsen, så ni vet att jag inte kan smsa meraa ! <3  men innan när jag är i sverige ska jag smsa mkt till er två, mina älsklingar ! <3
kommer sakna alla vänner sjukt mkt, men kommer spec sakna syster o bästavän ! <3
men jag hoppas att jag kommer blogga ngn gång i norge, för dom har ju oxå datorer, men annars bloggar jag ngn gång när jag kommer hem ;)  puss ha det bäst alla mina nära o käraa ! älskar jennifer o caroline mest av allaa ! <3
                           hejsvejs (aa)     puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0