NORGE ! :D

hej, igår ikte jag hit till norge, vi ska o traffa kusinernaa, ! (:  det ar jatte roligt har, forutom att jag inte kan skriva vissa bokstaver, aja.. hoppas ni fattar endåå ;)  nu sitter jag o min kusin o spelar lite på datan, vi spelar "dress up girl" (aa)
och jag sov hos henne inatt, så jag har inte traffat elias elr min farmor ennu, men alla andraa.. ska traffa elias o farmor sedan :D  och idag ska vi ut och åka bår, det ar ju skiit varmt har, ! så det ar en bra dag for båt tur :)
aja, annars ska vi inte gora så mkt, men nu ska jag spela lite till, sedan ska vi val ut i båten, :D <3

caroline, om du laser detta, så sry om jag inte skickade sms nar jag åkte till norge, men jag sov typ hela tiden, <3
saknar dejj otroligt mycket, och glom inte att jag alskar dejj otroligt mycket syster ! <3 http://carolineschoffel.blogg.se

                                      puss puss, ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0