skutt <3

Hejj alla töntar '(:
nu sitter jag och bloggar lite, jag väntar på att skutt (caroline) ska ringa mig..
för jag ska med henne och hennes mamma till stranden idag (:
det ska bli mys mys :D § sedan ska vi typ vara efterår oxåå..
men kanske inte lika "länge" som igår, hon åkte hem kl 22.30 :D
men vi hade det väldigt roligt igår.. visst skutt ( caroline) ? <3
men det jag inte förstår är att varje gång jag är med skutt (caroline) nu på senaste,
så frågar alltid killar om våran msn.. Men det är inte stora killar, utan i våran ålder..
och vi dissar alltid dom ! :D §  jaja, hoppas vi ska åka snart.. 
        skriver mera ikväll.. annnars imorron, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0