STAN ! :D

hejsan, ! (:
idag var jag på stan med jennifer,becca.t,rosalia och mickaela (: det var roligt.. vi åt på nancys (stavning) oxå åt vi senare sluch (stavning) vi gick runt i olika affärer, det var ju skojskoj, jennifer kmr du ihåg? "tar du henne i rumpan" :O hahhhahahahahaha, ! :D   en man kom o sa det till jennifer ? aja, det jar ju jätte roligt, ;)
oxå var vi inne på ur & penn, då såg ja, becca o rossi en snygg kille, *NOT* hhaa, han var ju inte snygg, men rolig.. hhaa!
och sedan gick vi in på Leksaks affären och byggde med lego, (aa)  det är ju roligt, :D rossi byggde en bensin mack med träd ;)  becca byggde hus, :)  jennifer byggde snyggt hur :) och mickaela byggde en fin strand :)  o jag tog bara massa kort :D (a) !   aja, sedan skulle jag hem, eller skulle möta mamma skulle kolla på ljus, men hittade inge spec.
             tack för en rolig dag med mina saknade vänner ! :) <3    älskar er mycket, §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0