stan ! :)

hellu ! (:
idag har jag vart med becca o jennifer, vi badade i jennifers pool, fast det typ regna lite granna ;)  men det var ju faktigst jätte varmt, det var 26grader, o det är varmt, för det brukar vara 22grader ;) vi badade lite, o sedan skulle jennifer bort, hon skulle på bio, så jag o becca åkte hem till varandra o sedan skulle vi mötas på stan igen kl 17.15 men hon kom typ 15.40 men aja, jag mötte jennifer där oxåå :)  hhe, men sedan kom becca, o vi gick o åt pizza ! :) och sedan gick vi runt lite och kollade, oxå gick vi hem till becca, jag kom typ precis dit, men så skulle vi gå igen, för jag skulle gå hem med mamma sedan, men det var bra att hon hade cykel, så jag slapp gå tbx oxåå !  är lite lat förstår ni (aa)  aja, imorron åker becca till Liseberg, o jag ska vara med jennifer.. vet inte vad vi ska göra, men det blir väl bada som vanligt, eller åka buss ! hhaaa ! :) det är ju jätte roligt, visst ? (a)  aja, men nu ska jag typ dricka ngt, o kanske göra toast ! men jag skriver säkert imorron oxåå, men isåfall på kvällen ! (:
            bye bye ! <3           

- jennifer, du betyder allt o lite till ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0