TISDAG ! :)

hejsan, nu är jag inte med carro längre, jag åkte hem från henne vid 14.00 för hon skulle måla sitt rum.. men gjorde värkligen ingenting idag.. spelade bara lite data ! :) jaja, oxå hoppade vi innan jag skulle gå i typ 5min xD
jaja, nu sitter jag vid datan och är inne på msn lite, oxå har jag o carro spelat tsm på habbo lite, (aa) <3
men den hära gången får ingen några möbler av ngn, så jag orakade inte spelaa :P
ajaa, senare kl 18.00 ska jag till min kusin Agnes, hon fyller år idag, vi ska grilla hos dom, det ska bli mysmys :)
men nu måste jag typ fixa lite.. för snart ska jag bli hämtad tror jag ;)  <3
carro, du får oxå höra av dig om vi kan vara.. hoppas det blir välldigt snart, för jag vill vara med dejj syster ! <3

puss o kraam, <3  extra stora till bästavän o syster <3  älskar er otroligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0