datan hela kvällen! (a)

 - mmm (:

hejjs! :)
hha, nu ska jag vara ärlig för er.. jag har inte läst ngt i boken, inte ätit ngt hlr! ;)
utan jag har bara suttit vid datan, men det är roligt endå.. hha!
aja, jusst nu dricker jag hemma gjort mealkshake (stavning) det är suuupergott! :)
snart ska jag fixa mig för typ kvällen, och då måste jag läsa i boken, iaf lite !
men vi hörs imorron, men igentligen är jag osäker om jag kan skriva imorron, för först är det ju skola, sedan ska jag till mamma, sedan kl 17.00 ska jag till Beccas fest, så der blir nog bara att jag skriver på lördag, för festen slutar 22.00 :)
och då ska jag ta med mig mammas kamera iaf, och ta bilder! :D  men vi får se om jag skriver på morronen imorron..
ha det bra, så hörs vi annars på lördag ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0