festen ! :D



godkväll, (:
nu är jag hemma igen, och det har vart en bra skoldag, och spec en rolig & bra fest :)
vi gjorde mycket roligt på festen, vi dansade, sjöng, man skulle stoppa ner hela ansiktet i en mjöl burk -.- ;)
oxå gjorde vi en annan sak (a) hha, jag tog inte så jätte många bilder, men några iaf..
det var jag, Melissa, Katte, Rosalia och Becca ;) inte så jätte många, men roligt må ni tro (Y)
annars har jag inte mkt mera att säga, förutom att jag är typ hes :/ vi skrattade så mkt ! :D
aja, men jag skriver imrgon innan jag ska vara med kompisar! :)
men det blir inge mera inlägg ikäll, sov gott :*
ps, sry för vissa bilder är dårligare, men jag tog dom med mobilen, kameran hade inge batteri -.-


Kommentarer
Postat av: ERIK

Förlåt om jag är sen på att svara!



okejokej, jag hittar inte nån :S

2008-11-15 @ 09:25:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Marilyn

ååh va mysigt det ser att vara :) hoppas ni hade det trevligt"

2008-11-16 @ 18:20:02
URL: http://melss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0