fixat header & tråkat..

nu har jag fixat beccas blogg oxå! :) http://rebeccahelena.blogg.se , jag fixade headern och bakgrundern + meny bakgrunden.. hon blev iaf välldigt nöjd, och det är huvudsaken! :) (a)
aja, hur som helst.. jag har inte kunnat spela det dära spelat, för det funkade inte :(
och pappa kom inte hem för en typ nyss, så har ju inte kunnat fråga han, men nu orkar jag endå inte spela det..
för snart ska vi väl äta och sedan ska jag lägga mig tidigare idag, typ 21.00, så jag är pigg imorron ! :)
annars har jag inte gjort mkt nu på kvällen, jag har typ tråkat :/ men aja, det är ju inte så mkt kvar på dagen iaf..
så man får lägga sig tidigare så sover man bort dagen ! (Y) (a)
aja, nu ska jag inte skriva mera, utan jag skriver imorron, jag skriver kanske innan skolan imorron, får se..
ananrs skriver jag som vanligt senare, och imorron blir det kanske extra sent, eftersom jag ska på stan med Maria, men vi kan kanske sitta vid datan på bibblan, får se (a)
men vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0