Godkväll..

.. nu sitter jag och kollar på tv, har nyss kollat på Äntligen Hemma.. men jag ska nog göra ngt annat än kolla på tv, men jag har faktigst målat lite nu, jag har förut fått sånn hära akryl färger och speciell typ tavla som man målar på och då fanns det redan en bild till som man skulle måla efter det var en panda, så det blir säkert fint när den är klar :)
hur som helst, ska läsa i boken ikväll också, men jag behöver inte lägga mig tidigt idag iaf, börjar ju 10.30 imorron ! :D
men jag skriver kanske ikväll, annars hörs vi säkert på morgonen imorron elr iaf efter skolan. pusshejjjjs ! :*
ps, jag älskar alla ni som kommenterar, det är så roligt ! forsätt med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0