godnatt ! (a)


saknar,  sommaren 08, så mysigt på landet Maria <3

hihi, som ni nu kanske märkt så la jag mig inte vid 21.00 ;)
men jag satt och spelade ett spel, och orkade inte sova så "tidigt" ;) aja, nu ska jag iaf gå och lägga mig..
och imorron ska jag som sagt gå på stan,så får se om jag bloggar där elr senare!
och om ni undrar varför jag inte lägger in bidler som jag tar tex på dagarna, är för att mamma har lånat min kamera när hon åkte utomlands, så jag orkar inte ta hennes kamera och fota med, för den är inte lika snabb med att lägga in bilderna m.m :/ så drf tar jag inte så många bilder..men imorron kanske jag kan ta ngra med mobilen få se :)
hur som helst, ni får sova gott så hörs vi imorgon ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0