hemma igen, :)

 
- sry för suddig bild..

nu är jag hemma hos pappa igen, och jag har vart på stan och köppt ett träningskit till pappa, ;)
det var vattenflaska och liten handuk i som han kan ha med sig på träningarna..
annars har jag inte gjort mkt, jag var ju hemma hos mamma en snabbis också, och sedan kom pappa och david o hämtade mig också körde vi till Willys för att handla mat, och då fick jag o david varsinna 1meters tuggummin och varsinna julkalendrar :) jag längtar till december, vill öppna min kallender (a)
aja, nyss åt jag och nu ska jag försöka plugga lite, sedan ska jag väl kolla på tv kl 20.00 på Hål I Väggen, det är så bra (Y) någon som håller med? (a)
men vi hörs som vanligt sedan..

pusshejjs ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0