i love you, :'/ <3


jag saknar dej, jag kommer aldrig glömma dej. jag älskar dej morfar :'/ <3

nu är det paus i Idol, så nyss kollade jag på Fredag Hela Veckan, men nu är det Nyheter :P kollar inte spec mkt nu, så jag satte mig vid datan, men sedan när ngn ska åka ut måste jag kolla igen! :)  alla har gjort rätt bra uppträdande tycker jag, men 2 har gjort skiit bra, det är Robin & Joahn ! <3 och den som gjorde lite sämre som jag tkr är Anna.. hon är inte direkt en av mina favoriter..!
men snart ska jag kolla på tv igen, jag skriver efter idol är klart ! (Y)
 jag hoppas inte att Johan åker, för då kommer tårarna.. :'/   

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

okej det låter bra det :) kram

2008-11-22 @ 10:36:46
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

det går finfint med skolan och allt, själv? :)

2008-11-22 @ 11:24:57
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0