matchen idag !

nu är jag hemma från skolan igen, men jag ska inte åka till stockholm idag..
det gick bra i skolan idag vi hade språkval, engelska, egetarbete och idrottsval ;) men jag var ganska trött idag på idrottsalet, man blir så hängig efter skoldagen och sedan ska man dansa likssom, det blir lite jobbigt.. men det gick ju rätt bra endå. Nu ska jag ingetnligen inte göra mycket, jag måste plugga lite idag också. Men nu har jag pratat med mamma och jag ska på matchen kl 19! ;D inte för att jag hejar på ssk eller hv71 som ska mötas, men skit samma.. roligt endåå ! :) så nu måste jag äta och sedan drar vi säkert jag o några ! ;D
men vi hörs efter matchen, hinne inte svara på kommentarerna (a) pusshejjjs :*


Kommentarer
Postat av: Rosita

Svar: Det är väl hyfsat med mig, med dig då? :)

2008-11-20 @ 17:50:42
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: ERIK

HAHA! ;D

2008-11-20 @ 20:35:00
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0