mys framför tvn nu !


saknar dannmark, skagen :/ <3       (bjuder på bilden)
 
hejsan, !
yes, nu har vi internett hos mamma oxå, sladden har kommit! (Y)
aja, hur som helst nu är jag som sagt hos mamma, och kom nyss hem för vi var ju och hämtade sladden i saltskog, och nu sitter jag och äter en chokald som mamma hade köpt i Miami (usa) oxå fick jag andra mkt fina saker! :)
det var roligt att hon kom hem nu, och när hon berättar allt hon gjort och hur coolt det var där, så blev jag lite avis (a)
aja, jag får väl tänka possetivt att jag ska till Thailand snart, (Y) :)
men nu ska jag inte sitta vid datan mera, fast jag är lite sugen att göra det, men jag vill kolla på tv ist och äta godiis, :)
håller på att kolla vad för roligt som går på tvn jusst nu, får se vad det blir jag ska kolla på! 
men vi hörs säkert senare eftersom vi har internett nu !:D  puss, puss :*


Kommentarer
Postat av: ERIK

fin bild!

2008-11-15 @ 23:20:37
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0