så j*vla söööt !

godeftermiddag, :) allt bra?
själv är det toppen för tillfället, det gick väl bra i skolan lite upp och ner.. men det årnade sig ! :)
igentligen skulle jag vara med jessica idag, men hon kunde inte sedan, så ska snart på dans sedan ska jag vara med lotta & jennie <3
men jag hinner inte skriva så mkt mera, !

förästen har jag inte berättat om matchen, jo det var skit roligt förutsom att jag inte hejar på värken ssk elr hv71 som spelade, men det gick bra, låtsades vara sskare ! (a)  men det bästa var att det var en as söööööt kille där, och vi var med han hela  tiden! (Y) så j*vla sööt !
men nu ska jag dra till bussen! hinner dock inte svara på kommentarerna nu hlr, pusshejjs ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0