helgen, igår & idag :)

godmorgon, asså nu är det så att internett hemma hos min mamma inte har funkat på hela helgen, så jag har inte kunnat blogga, och jag är irreterad på det.. men nu ska jag blogga mkt :)
nu kommer ni få höra min helg, jag punktar upp den som jag brukar och skriver lite om varge :)

Halloween festen: i Lördags hade jag Halloween fest och det kom inte så många, men det var välldigt roligt endå :)
igentligen slutade den 21.00 men alla vi sov hos mig ist, också sjöng vi typ karioke o lite sånt, kul kul ! =)
aja, vi åt mat också det blev grön o röda spagetti och korv som fingrar (a) hihi
men annars gjorde vi inte så jätte mkt, vi typ körde sanning och konka, ush va pinsamt det var :o
aja, sedan vid typ 02.00 gick vi o la oss ;)

Söndag: i söndags var jag bara med Maria, becca åkte hem tidigt.. men jag o maria typ fiixade oss segt och kom på att vi ville gå på bio, så vi kollade vilken som gick då, och kl var 12.00 och Higt School Musical gick 13.00 :o
men vi skyndade oss, så vi han kolla på den, och den var välldigt bra tycker jag ! (Y) :)
och Zac Effron lika snygg som alltid (a)
men efter bion åkte jag hem och gjorde inte mycket det blev tvn :)

Måndag: idag var vi lediga från skolan, sköööööönt :)
jag sov länge då, också hade jag utväcklingsamtal kl 13.40 men det gick bra :)
alla mål uppnådda och vissa bättre i också !
 
Tisdag: yes, idag är det tisdag och vi är lediga idag också :)
men imorron börjar vi skolan efter ett långt höstlov, orkar inte -.- :P
menmen, nu är jag med becca hos henne, sov här inatt det var roligt :)
och sedan ska jag vara med ida och typ gå på stan :)
men annars blir det plugg idag..
och sedan ska jag hem till pappa, och då blir det datan ! :D

puss vi höres! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0