yes, kan blogga igen (Y) :)

asså jag är så ledsen över att jag inte kunnat blogga nu när jag vart hos mamma, men sladden till internett är sönder =/
men nu är jag hos pappa, och kan blogga bygnet runt om jag vill (Y)


aja, idag var jag i skolan, det gick väl bra.. hade prov också, skit samma vad jag får huvudsaken är att jag blir godkänn (a)
men annars har jag inte gjort mkt idag, gick hem till mamma efter skolan och pluggade lite till matte provet, och sedan åkte jag hem till pappa :) och jag vet inte riktigt när han kommer hem, han skulle träna idag sa han, men jag ska väl ta ngt litet att äta innan jag börjar plugga igen.. men som sagt jag kan blogga senare också !

pusshejjs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0