you are so cute!


det är så synd att du är så söt,det är så synd att du é så söt..

nu är jag hemma från skolan, idag hade vi spanska glosor + engelska förhör, det gick rätt bra :)
annars har vi inte gjort ngt spec i skolan, har haft dans nu i slutet av dagen, det var inte så roligt ,för jag känner mig trött och nästan sjuk =/  aja, snart ska jag äta varma mackor och soppa, sedan ska jag o mamma typ till min kussin..
igentligen vet jag inte om jag vill med, för jag hade tänkt att kanske gå på mina kompisas träning, men ingen vill ju hänga med dit.. eller så skulle jag vilja gå på matchen ikäll, får se om ja hinner endå (a) 
jussdet, min bror har fixat en "gäst" sida på sin data, så nu kan jag blogga oftare :) nu ska jag äta,  ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0